Згідно з українським законодавством, обмін та повернення товарів парфумерно-косметичної групи неможливе, якщо вони мають належну якість. Проте інтернет-магазин «Organika.com.ua» може прийняти назад куплену у нас косметичну продукцію у таких випадках:
- вміст товару не відповідає замовленню;
- пакування продукту пошкоджене;
- продукт прострочений.
Перевірка товару на відповідність проводиться у поштовому відділенні при отриманні посилки. Відмовитися від покупки можна відразу ж на пошті, але при цьому:
- продукт не повинен мати слідів використання;
- упаковка продукту не повинна бути порушеною (збережено товарний вигляд).
Для оформлення повернення необхідно зробити фото товару, зв’язатися з нашим менеджером зручним для вас способом, описати йому проблему та відправити як підтвердження зроблені фото.
Як мені оформити повернення?
-
Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти або Meest.
-
Оформте відправлення за реквізитами:
Ковальова Анастасія Володимирівна.
Телефон - 093-248-63-10 (лише як контактний для відправки), потрібно вказувати тільки для Пошта
Вид доставки - повернення;
Адреса - Запорізька область, запорізький район, село Біленьке,, вул. Кооперативна 2б, відділення 1. Оплата доставки - коштом відправника;
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком; -
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
-
Зареєструйте заявку на повенення та вкладіть у посилку або вкажіть її номер при відправленні.
Повернення коштів за товар, який не було викуплено, здійснюється за вказаними клієнтом реквізитами протягом 3 днів після того, як товар повернувся на склад.