Згідно з українським законодавством, обмін та повернення товарів парфумерно-косметичної групи неможливе, якщо вони мають належну якість. Проте інтернет-магазин «Organika.com.ua» може прийняти назад куплену у нас косметичну продукцію у таких випадках:

  • вміст товару не відповідає замовленню;
  • пакування продукту пошкоджене; 
  • продукт прострочений.

Перевірка товару на відповідність проводиться у поштовому відділенні при отриманні посилки. Відмовитися від покупки можна відразу ж на пошті, але при цьому:

  • продукт не повинен мати слідів використання;
  • упаковка продукту не повинна бути порушеною (збережено товарний вигляд).

Для оформлення повернення необхідно зробити фото товару, зв’язатися з нашим менеджером зручним для вас способом, описати йому проблему та відправити як підтвердження зроблені фото.

Як мені оформити повернення?

  1. Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти або Meest.

  2. Оформте відправлення за реквізитами:
    Ковальова Анастасія Володимирівна.
    Телефон - 093-248-63-10 (лише як контактний для відправки), потрібно вказувати тільки для  Пошта
    Вид доставки - повернення;
    Адреса - Запорізька область, запорізький район, село Біленьке,, вул. Кооперативна 2б,  відділення  1. Оплата доставки - коштом відправника;
    Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком;

  3. Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

  4. Зареєструйте заявку на повенення та вкладіть у посилку або вкажіть її номер при відправленні.

Повернення коштів за товар, який не було викуплено, здійснюється за вказаними клієнтом реквізитами протягом 3 днів після того, як товар повернувся на склад.